چه لذتی داره دیوونگی زیر باران

چه لذتی داره دیوونگی زیر باران


 تيكه هاي پسرونه اي  shadi14.lxb.ir
بعلت نامهربوني يكي از كاربرا ادرس مونا تغيير كرد ادرس جديدو كسي خاست بگه

براي گفتگوي انلاين با مديريت وب كليك كنيد(درصورت افلاين بودن نظربگزاريد)




نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت5:27---20 مهر 1394
مرا یک شب از این شبها به صرف عشق دعوت کن
برایت عشق می ورزم تو هم قدری محبت کن

خودت بردار قلبم را برو بازار زرگرها
بگو از حس من بر خود و آن را خوب قیمت کن

تو که هر رقص موهایت کند محشر به پیش من
بیا امشب بکش ما را ولی صبحش قیامت کن

اسیر عشق تو گشتم دلم در بندت افتاده
چو قانون ژنو ای گل تو با من در اسارت کن

برایم در زمین داری خدایی می کنی ای گل
دعای بوسه ی من را بیا یک شب اجابت کن

به هر احساس میجوشد نشاید گفت این عشق است
برو آرام عشقت را بر او تا بی نهایت کن...


reza
ساعت20:51---21 شهريور 1394
ﯾﺎﺩ ﯾﺎﺭﺍﻥ، ﯾﺎﺩ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﺩﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﺑﺨﯿﺮ
ﯾﺎﺩ ﻟﯿﻼ، ﯾﺎﺩ ﺣﻴﺪﺭ، ﯾﺎﺩ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺑﺨﯿﺮ

ﯾﺎﺩ ﮐﻮﮐﺐ، ﯾﺎﺩ ﮐﺒﺮﯼ، ﯾﺎﺩﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﺰﺭﮒ
ﯾﺎﺩ ﺁﻥ ﻣﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﺁﻣﺪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﺑﺨﯿﺮ

ﺷﻮﻕ ﭘﺎﯾﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺑﺮﮒ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺭﯾﺨﺘﻨﺪ
ﺷﻮﻕ ﺗﻌﻄﯿﻼﺕ، ﺑﺎ ﺑﺮﻑ ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﯽ ﺑﺨﯿﺮ

ﯾﺎﺩ ﺷﺒﻬﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺸﻖ ﻭ ﺗﻤﺮﯾﻦ ﺯﯾﺎﺩ
ﯾﺎﺩ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﺩﺭﺱ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ﺑﺨﯿﺮ

ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﭼﮏ ﺁﻥ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ
ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺮ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺳﯿﻤﺎﻧﯽ ﺑﺨﯿﺮ

ﻣﺸﻖ ﻫﺎﯼ ﺑﺎﻃﻠﻪ، ﺩﺳﺖ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪ ﺣﺴﯿﻦ
ﻣﻮﺷﮏ ﻭ ﻣﻮﺷﮏ ﭘﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎﯼ ﭘﻨﻬﺎﻧﯽ ﺑﺨﯿﺮ

ﭘﺎﯼ ﺗﺨﺘﻪ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩ، ﺷﺎﮔﺮﺩ ﺿﻌﯿﻒ
ﺯﯾﺮ ﺭﮔﺒﺎﺭِ ﭘﺴﺮ ﺟﺎﻥ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ؟، ﺑﺨير

ﻣﺎﺩﺭﻡ، ﺑﺎ ﺩﻓﺘﺮﻡ ﻣﯽ ﺑﺴﺖ ﻧﺎﻥ ﺩﻟﺨﻮﺷﯽ
ﺩﺭﺱ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻋﺰﯾﺰﻡ : ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﯽ؟ ﺑﺨﯿﺮ

ﻗﺪ ﮐﺸﯿﺪﯼ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻻﺑﻼﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎ
ﺭﻭﺯﻫﺎ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺍﻣﺎ ﺳﺮﺩ ﻭ ﻃﻮﻻﻧﯽ، ﺑﺨﯿﺮ

ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪﻡ، ﺧﻮﺍﺏ! ﺍﻧﮕﺎﺭﯼ ﮐﺴﯽ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﮔﻔﺖ :
ﯾﺎﺩ ﯾﺎﺭﺍﻥ، ﯾﺎﺩ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﺩﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﺑﺨﯿﺮ ...


رضا
ساعت21:00---20 شهريور 1394

reza
ساعت8:18---17 شهريور 1394
ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺮﻑ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﯾﮏ ﻣﺘﺮ، ﺑﻌﺪ ﻣﺠﺮﯼ
ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﮕﻪ :
ﻧﺰﻭﻝ ﺑﻼﻫﺎﯼ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺭﺍ ﻓﻠﺞ ﮐﺮﺩ (((
ﺗﻮ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﻃﻮﻓﺎﻥ ﮔﺮﺩ ﻭ ﺧﺎﮎ ﺑﭙﺎ ﺷﺪﻩ ؛
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﺠﺮﯼ ﺗﻠﻮﺯﯾﻮﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﮕﻪ :
.
.
.
ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﺯ ﺑﻮﯼ ﺗﺮﺑﺖ ﮐﺮﺑﻼﮔﺮﻓﺖ


reza
ساعت2:59---16 شهريور 1394
همیشه خودت را " نقد " بدان
تا دیگران تو را به " نسیه " نفروشند
سعی کن استاد " تغییر " باشی نه قربانی " تقدیر "
در زندگی به کسی اعتماد کن که
بهش " ایمان " داری نه " احساس "
هرگز به خاطر مردم " تغییر نکن "
این جماعت هر روز تو را جور دیگری می خواهند
شهری که همه در آن " میلنگند "
به کسی که " راست " راه می رود " می خندند "
یاد بگیر تنها کسی که لبخند تو را می خواهد
" عکاس است "
که او هم پولش را میگیرد
به چیزی که دل نداره " دل نبند "
هرگز تمامت را برای کسی رو نکن
بزار کمی " دست نیافتنی " باشی
"ادمها. تمامت. که. کنند. رهایت. می کنند."
و در اخر " خودت باش "


reza
ساعت2:57---16 شهريور 1394
: راهی مناسب برای سوزاندن چربی های شکم و اطراف کمر بطوری که در کوتاهترین زمان از دست چربیهای اضافه خلاص شویم:
۱…مقداری برگ درخت زیتون خشک شده تهیه کنید
۲… برگها را روی چربی های اطراف شکم توسط یک دستمال بزرگ بپیچید .
۳… به اندازه یک استکان بنزین روی برگها بریزید بطوری که مرطوب شوند.
۴…با فندک یا کبریت برگها را آتش بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا چربیها به آرامی آب شوند
یکی از فامیلای ما انجام داده الان هفتمشه


reza
ساعت1:35---16 شهريور 1394
خدایــــــــــــــــــــــــــ ــا...
مـــــــــن، نه یعقوبم!
و نه اینجا کنعان است!
پس چگونه بگویم:
" یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور"
نه نوحم!
که به عمر هزاران ساله خوددلخوش باشم!
و بگویم:
" پایان شب سیه سپید است... "
نه ایوبم!
که آنقدرها صبر کنم و به خود نهیب بزنم!
" گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی... "

مـــــــــن انسانم، ضعیفم، شکسته ام، تنهایم...
خدایا به من یک لبخند بزن...
خیـــــــــــــلی دلتنگـــــــــــــــم..


reza
ساعت2:34---15 شهريور 1394
بــی هـوا بـه دست آمده بودی ، بی خــود از دست رفتــی! 


نفهــمیدم آمدنت را حیران بنگـــرم ، 


یــا رفتنـت را مــات بگریـم ! 


بــاد آورده را بــاد می بـــرد ... قبــول ! 


دلـم را کـه بــاد نیــاورده بود !


reza
ساعت2:32---15 شهريور 1394

★ﺍﻭﻧـــــے ﮐﻪ ﺭﻓـــﺖ , رفتــہ ...
⇇ﺍﮔــــہ ﺑﺮﮔـــــــﺮﺩﻩ ﺍﺯ " ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ" ﻧﯿﺴﺖ

بلكه به اين معني است كه بهتر تو را نيافته

پس اگر كسي رفت ديگه رفته اگه برگشت بهش اعتماد نكن



reza
ساعت2:19---15 شهريور 1394
دیشب نرفتم خونه . . .
صبح که رفتم بابام گفت : دیشب کجا بودی ؟
گفتم : خونه دوستم !
برداشت به ده تا از دوستام زنگ زد ؛ خدا خیرشون بده ،
هفت تاشون گفتن : دیشب خونه ما بوده !
دوتاشونم گفتن الان اینجاست
ولی خوابه بیدار شد میگم زنگ بزنه.


ولی حیرون معرفت اونی هستم که گفت::


اینجاست داره نماز میخونه نمیتونه صحبت کنه!!!


reza
ساعت2:16---15 شهريور 1394
‏به سلامتی کسی که تنهام گذاشت ورفت
ولی تاریخ تولدش هنوز رمز گوشیمه!













برین ازش بپرسین چن بود جان من گوشیم قفله وا نمیشه


reza
ساعت2:14---15 شهريور 1394
دیگه نمیدونستم چطوری به خانوادم بگم من زن میخام و دیگه بزرگ شدم...













پا شدم کولرو خاموش کردم
بابام اومد ماچم کرد گفت: حالا یه مرد شدی
وقته زن گرفتنته...

کلید اسرار : پسر شجاع


reza
ساعت2:13---15 شهريور 1394
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﺠﺎﺳﺖ ﯾﻪ ﻣﺪﺕ ﺍﺯﺵ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ
میگه ﻣﺸﻬﺪﻡ ﺁﻗﺎ ﻃﻠﺒﯿﺪﻩ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎﺷﯿﻢ ...
.
.
.
.
.
.
قربونت ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ
اما ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺬﻫﺒﯽ تر ﺑﻮﺩی


reza
ساعت1:14---14 شهريور 1394
معلم : با ( ايراد ) جمله بساز؟
شاگرد : من ميخوام با دخترت ازدواج كنم
:
:
:

:
:
معلم : اينكه ايراد نداره!!؟
شاگرد : پس مباركه ايشالا


reza
ساعت0:47---12 شهريور 1394
ﺧﻨﺪﻩ ﺑﺎﯾﺪ ﺯﺩ ﺑﻪ ﺭﯾﺶ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ
ﻭﺭﻧﻪ ﺩﯾﺮ ﯾﺎ ﺯﻭﺩ ﭘﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺳﻨﮓ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺧﻤﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺷﯿﺮ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﭘﻨﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺑﺎﻍ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻮﯾﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺷﺎﻩ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺣﻘﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺛﺮﻭﺕ ﺍﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻘﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﮔﺎﺯ ﺭﺍ ﺑﮕﺮﻓﺘﻪ ، ﺯﯾﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﻋﺎﻗﺒﺖ ﺍﺯ ﻋﻤﺮ ﺳﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﮔﺮ ﺯﺩﯼ ﻗﻪ ﻗﻪ ﺑﻪ ﺭﯾﺶ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ
ﺭﯾﺶ ﺭﺍ ﭼﺮﺧﺎﻧﺪﻩ ﺷﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺩﻝ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺩﺍﺩﻩ ﺩﻟﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺧﻮﯾﺸﺘﻦ ﻓﺮﺵ ﻣﺴﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﻧﻮﺭ ﺿﻤﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺧﺎﮎ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ﺣﺮﯾﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﮐﻮﺭﺵ ﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﺒﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺭﺳﺘﻢ ﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻣﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺁﺷﭙﺰ ﺑﺎﺷﯽ ﻭﺯﯾﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﭘﺲ ﺑﺨﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﺑﺨﻨﺪﺍﻧﯿﺪ
ﺧﻨﺪﻩ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﺍﺳﯿﺮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ


reza
ساعت0:45---12 شهريور 1394
بغلم کن که کمی ساکت وآرام شوم
در خیالی که گرفتار تو شددام شوم

بی هوا بوسه مزن بر رخ من
بوسه انگاه بزن باز که من رام شوم

بی تو در خلوت این خانه گرفتار شدم
تو بیا تاکه کمی شاد از این کام شوم

پنجره باز کن نغمه بزن بر خورشید
من به شوق پرستو به این بام شوم

وقت رفتن تو بیا باز بزن بوسه ی مهر
تا که من همره آن یار دلارام شوم


reza
ساعت0:44---12 شهريور 1394
با توام ای ماه‌ پاره ،چشم و ابرویت کجاست ؟
باد می‌آید به سویت، رقص گیسویت ، کجاست؟

آن تبسّم‌های شیرین، آن نگاه آتشین
آن همه نازک‌ خیالی‌های ابرویت ،کجاست؟

بعد از این ، در زیر بالم ، لانه دارد آسمان
راستی ای آسمان ، خیل پرستویت کجاست؟

ناگهان در کوچه‌های دل ،کسی فریاد زد
وعده‌گاه دوستی ، انفاس شب‌بویت ،کجاست؟

زخم دارم ، بی‌شمار از دوستانی ، ناشکیب
ای رفیق مانده در دل، نوشدارویت ،کجاست؟

گفتم امشب تا سحر ، خاموش باشم، ماه گفت
ذکرلاحول و لایت ، بانگ هوهو یت ،کجاست؟


سارا یکتا
ساعت11:28---9 فروردين 1394
linki golam
پاسخ::)


علی سلطانی
ساعت14:23---3 فروردين 1394
کَـــــر شدم !!!
چقدر نوشته های اینجا بلند گریه می کنند !
انگار تقصیر هم ندارند … !
انگار زیاد منتظر ماندند ،
و شاید حدیث بی قراریست و یا …
عاشقانه هایی که نوشتن ندارد…
و من …
هنوز رویا می بافم …
پاسخ:مرسی دوست خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 7 بهمن 1398 ] [ 6:57 ] [ رضا ]
[ ]